پایگاه خبری تحلیلی
آگهي فراخوان مناقصه هاي یک مرحله ای (نوبت اول)
بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم در نظر دارد بر اساس آیین نامه معاملات داخلی نسبت به فراخوان مناقصه هاي یک مرحله ای با موضوعات به شرح زیر اقدام نماید.
شماره مناقصه | موضوع مناقصه | مبلغ تضمين شرکت در مناقصه (ريال) |
1 | تهیه مصالح و اجرای آستر و رویه گچ بلوکهای B1,B2,B3,B4 پروژه زیتون 30 طرح مسکن اقدام ملی/نهضت ملی | 2,740,000,000 ريال (دو ميليارد و هفتصد و چهل ميليون ريال) |
2 | تهیه مصالح و اجرای آستر و رویه گچ بلوکهای B1,B2,B3,B4,B5پروژه زیتون 34 طرح مسکن اقدام ملی/نهضت ملی | 3,790,000,000 ريال (سه ميليارد و هفتصد و نود ميليون ريال) |
1- صلاحيت مورد نياز شامل رتبه/ پايه و رشته
1-1- گواهی صلاحیت معتبر پیمانکاری شخص حقیقی یا حقوقي صادره از سازمان برنامه و بودجه در رشته ابنیه و (دارای توان فنی و روزمه مرتبط و کافی)
1-2- پروانه اشتغال به کار سازندگان انبوه مسکن و ساختمان داراي صلاحيت مضاعف اجرا مندرج در پروانه صادره از وزارت راه و شهرسازي و دارای توان فنی و روزمه مرتبط و کافی
1-3- صلاحیت اجرای ساختمان صادره از وزارت راه و شهرسازی و دارای توان فنی و روزمه مرتبط و کافی
1-4- صلاحیت اشتغال در حرفه ساختمان مرتبط با موضوع مناقصه صادره از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دارای توان فنی و روزمه مرتبط و کافی
1-5- پیمانکاران تجربی در زمینه ساختمان دارای توانایی فنی و رزومه مرتبط و کافی
2- نحوه و مهلتدریافت و تحویل اسناد
موضوع | تاريخ / مهلت | نحوه دريافت و ارسال |
دريافت اسناد ناقصه | از تاریخ 19/08/1403 تا تاریخ 23/08/1403 | مراجعه حضوری در ساعات اداری به واحد امور قراردادهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم کانال ایتای اطلاع رسانی به آدرس https://eitaa.com/tender_bmqom سایت بنیاد مسکن قم https://qom.bonyadmaskan.ir |
ارسال اسناد مناقصه | تا تاريخ 03/09/1403 | اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت باید حداکثر تا پایان وقت اداری مهلت ارسال پیشنهاد قیمت مندرج در آگهی به دبیرخانه حراست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم تحویل گردد. |
بازگشایی پاکات | ساعت 10:00 روز یکشنبه 04/09/1403 | ------------------------------------------- |
توضیحات : چنانچه مناقصه گر به هر دليلي در مهلت خريد اسناد مناقصه موفق به تهيه اسناد نگرديد، ضمن پذيرش مسئوليت مي تواند در زمان باقيمانده تا اتمام مهلت تسليم پاکت ها نسبت به تهيه اسناد مناقصه اقدام نمايد. در اين صورت مسئوليت کمبود زمان متوجه مناقصه گر بوده و مهلت تسليم پاکت ها به هيچ عنوان تمديد نمي گردد. |
3- هزینه خرید اسناد هر مناقصه: مبلغ 1,000,000ريال به ازاي هر مناقصه مي باشد که به شمارة شبا 260180000000001536076200IR نزد بانک تجارت بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامي استان قم واریز گردد.
4- مدت اعتبار پیشنهاد هر مناقصه : دو ماه
5- تضمين شرکت در هرمناقصه: طبق آيين نامه معاملات داخلی بنیاد مسکن می باشد كه بايد به يكي از صورتهاي مشروحه زير، همراه با اسناد مناقصه در پاكت (( الف )) به دستگاه مناقصه گزار تسليم شود:
الف) ضمانت نامه بانكي به نفع كارفرما.
ب) اصل فيش واريز وجه نقد به شمارة شبا 260180000000001536076200IR نزد بانک تجارت بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامي استان قم
ج) فرم تاییدیه مطالبات، مورد تأیید امور مالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم
مدت اعتبار تضمين فوق دو ماه بوده و باید تا پایان ساعت اداری تاريخ 03/11/1403 معتبر باشد و براي دو ماه ديگر نيز قابلتمديد باشد.
6- نامو نشانی مناقصه گزار: قم، انتهاي بلوار امين، ابتداي بلوار غدير، کوچه شماره 11 ، بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم
تلفن هاي تماس : 15-02532856612 بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم -معاونت مسکن شهری – امور قراردادها
اخبار مرتبط